Скарги та Пропозиції

Щоб залишити Скаргу чи Пропозицію, тисніть тут:

Поскаржитись

 

Звернення з сайту http://unenizh.org.ua/

Тема Звернення: Рахунок

Текст Звернення: Доброго дня. Хотів би дізнатися про рахунок за сплату збирання та вивезення тпв. Який мені надійшов. Це що тепер примусово ви робите і в односторонньому порядку? Я власне не укладав з вами ніякого договору на дану послугу. За що я повинен сплатити?

Ваше Імя: В’ячеслав

Відповідь: Шановний пане В’ячеслав, для отримання детальної та обґрунтованої відповіді, зверніться будь ласка до абонентного відділу підприємства або за телефонами 7-45-28, (068) 272-62-32.

 

————————————————————————————————————————————————

Тема Звернення: Вивіз сміття з приватного сектору по вул. Ніжатинська

Текст Звернення: Скажіть будьте ласкаві,яким чином повинні мешканці данної вулиці виносити сміття? Машини не їздять вже років 5 якщо дехто не хоче платити за вивіз то це не всі мешканці. Де і як можна заключити договір?

Ваше Імя: Інна

Відповідь: Шановна пані Інна! Стосовно вашого ствердження, що машини не їздять вже 5 років, ви цілком неправі. Згідно затвердженому графіку по вуличному вивезенню ТПВ, сміттєзбірна машина по вулиці Ніжатинська курсує 1-й та 3-й  вівторок місяця на проміжку вулиць Незалежності – П. Прокоповича та 2-й та 4-й понеділок на проміжку вулиць Незалежності – Б. Хмельницького, починаючи з 7-ї години ранку.

Стосовно питань по заключенню договору на вивіз та утилізацію ТПВ, зверніться до абонентського відділу підприємства.

————————————————————————————————————————————————

Тема Звернення: озеленение города

Текст Звернення: ПОЧЕМУ ВЫРУБЫВАЮТЬСЯ ДЕРЕВЬЯ НА УЛ.ШЕВЧЕНКО,ПРИЛУЦКАЯ И ТД. ,А НАИХ МЕСТО НЕ САДЯТ НОВЫЕ ДЕРЕВЬЯ.ГОРОД ТЕРЯЕТ СВОЮ КРАСОТУ.И ВООБЩЕ КАК ИДУТ ДЕЛА В ГОРОДЕ С ОЗЕЛЕНЕНИЕМ?

Ваше Імя: ПАВЛЕНКО

Відповідь: Як Вам відомо, 21 березня розпочався місячник з благоустрію та озелененню міста. Розроблений єдиний порядок робіт по озелененню міста. Бажаючі долучитися до акції з висадки дерев узгоджують свої дії з УЖЛГ та Б. Закуплені саджанці різних порід дерев. По окремим проектам планується озеленення скверів.

———————————————————————————————————————————————–

Тема Звернення: Благоустрій парку Чорнобильців

Текст Звернення: Шановні наші комунальні служби!До вас з вeликим проханням звeртаються мeшканці трeтього мікрорайону,щодо встановлeння більшоі кількості лавок в парку Чорнобильцям.Будeмо вам дужe вдячні за покращeння умов відпочинку!

Ваше Імя: Ірина

Відповідь: Шановна пані Ірина, ми з великою радістю встановимо скільки завгодно лавок але це питання вирішує УЖЛГ та Б.

———————————————————————————————————————————————-

Тема Звернення: Замінити контейнер для сміття

Текст Звернення: На контейнерному майданчику для збору ТПВ біля жіночого монастиря (в військовому містечку) з трьох контейнерів один на 80% зруйнований. Дуже просимо його замінити або відремонтувати. Будемо вдячні за порозуміння.

Ваше Імя: Геннадій

Відповідь: Шановний пане Генадію, згідно правил благоустрію міста, контейнерами а зокрема і ремонтом займається балансоутримувач в Вашому випадку це ЖКГ.

——————————————————————————————————————————————–

Тема Звернення: Вывоз мусора

Текст Звернення: Почему за вывоз мусора платят только те,что живут в квартирах, а с частных секторов вывозят бесплатно?

Ваше Імя: Оксана

Відповідь: Шановна пані Оксана, згідно тарифу на вивезення ТПВ у приватному секторі платять і навіть більше ніж ті що живуть у багатоповерхівках. Так, трапляються випадки несплати за послуги деякими жителями але ми працюємо над цим.

———————————————————————————————————————————————–

Тема Звернення: Побілка центральних вул

Текст Звернення: Доброго дня я пропоную побілити ліхтарі вул освітлення, бордюри та дерева я хочу щоб наше місто було карсивим яскравим і чистим (якщо можна то не телефонуйте дайте відповідь письмово)

Ваше Імя: Vlad

Відповідь: КП “ВУКГ” дуже вдячні Вам за пропонування та бажання з побілки! Побілка вже розпочалась але основна розпочнеться за тиждень до Пасхи. Можете прийняти в цьому участь і Ви. Для цього звертайтесь до нас або до координатора УЖЛГ та Б.

———————————————————————————————————————————————–

Тема Звернення: Оновлення має сенс!

Текст Звернення: Доброго дня! Мене зовуть Петро Семенович мешканець м Ніжин сайт чудовий і корисний для мешканців міста але треба його обновляти з часом іти в ногу розклад потягів змінився ми старим розкладом заводим мешканців в оману дуже дякую рад знайомству

Ваше Імя: Петро

Відповідь: Шановний Петро Семенович, дякуємо Вам за прекрасні відгуки про наш сайт. Ми переглянемо та викладемо актуальні розклади.

———————————————————————————————————————————————–

Тема Звернення: Электрификация возле нарсуда, котельни

Текст Звернення: Здравствуйте оставляла заявку на гар.линию по поводу отсутствия света,на промежутке дорожки от нарсуда синяковская до домов синяковская 75в,б,(столб стоит на углу котельни)это единственная нормальная дорога что бы попасть во дворы ,так как через вет.прогулок невозможно по колена грязи,со стороны пив. завода,не удобно круг обходить, прошу рассмотреть мою заявку,и дать ответ кто обязан вкрутить лампочку,Вы,котельня,или жильцы,за ранее благодарна

Ваше Імя: Анна

Відповідь: Шановна пані Анна, щоб визначити балансоутримувача  данної світлової точкі потрібно щоб виїхав наш спеціаліст і на місці розібрався. На даний час у зв’язку з великім навантаженням по освітленню міста він цього зробити не може. Як тільки він вирішить це питання, інформацію вишлемо Вам на електронну адресу.

———————————————————————————————————————————————–