tel

Близько 2,5 роки  тому на комунальному підприємстві «Виробниче управління комунального господарства»  було зроблено великий крок вперед у сфері покращення благоустрою Ніжина – відкрилась телефонна «гаряча лінія». Ця лінія являє собою продуктивний механізм для взаємодії КП «ВУКГ» з мешканцями, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях та сигналах від ніжинців, а також удосконалювати роботу комунального підприємства з урахуванням громадської думки.

Лінія працює цілодобово. Звернення приймаються працівниками підприємства за допомогою мобільного телефону і сигнал від кожного заявника фіксується в спеціальний журнал. Всі звернення кожного робочого ранку розглядаються, вирішуються та контролюються до виконання керівництвом КП «ВУКГ». До уваги не беруться тільки анонімні сигнали.

Телефон гарячої лінії – (068) 272 62 32

Дзвінки на «гарячу лінію» з мережі мобільного оператора Київстар, для заявників безкоштовні (при умові відповідного тарифного плану). При дзвінках з мереж фіксованого зв’язку Укртелекому, Vodafone Україна, Лайфселл та інших мобільних операторів, тарифікація дзвінка здійснюється згідно діючих тарифів дзвінків на інші мережі.

Слід окремо відзначити, що досить часто ніжинці стикаються з проблемами побутового характеру, наприклад, прорвало трубу водопроводу, засмітилась каналізація, протікає дах будинку, перегоріла лампочка в під’їзді, не поступає електроенергія в квартиру, валяються гори сміття у дворі багатоповерхівок, тощо.  З цими проблемами та вимогою вирішення їх, мешканці чомусь звертаються до комунального підприємства «Виробниче управління комунального господарства», не розуміючи або не знаючи при цьому, що в Ніжині є різні профільні підприємства, які безпосередньо займаються вирішенням даних проблем.

Щоб уникнути будь-яких недомовок і непорозумінь, слід звернути увагу, що КП «ВУКГ» безпосередньо займається вирішенням таких проблем:

  • Ремонт ліхтарів, заміна перегорілих ламп, відновлення вуличного освітлення.
  • Збір, прибирання, вивезення та захоронення ТПВ зі спеціалізованих майданчиків та пунктів прийому сміття.
  • Збір, прибирання, вивезення та сортування вторинної сировини по категоріям: скло, папір, пластик, метал зі спеціалізованих контейнерів.
  • Прибирання вулиць міста.
  • Озеленення квітників в центральній частині міста.
  • Благоустрій підпорядкованих підприємству парків та скверів.
  • Видалення аварійно-небезпечних дерев та підрізання гілок з дерев на вулицях міста.
  • Скошування трави, санітарно-формувальне підрізання зеленої огорожі (кущів) на центральних вулицях міста.
  • Видалення та вивезення дерев, що впали внаслідок негоди.

Також звернення можна залишити у чергового виконавчого комітету Ніжинської міської ради за номером 1580 або 7-19-51.

Шановні мешканці! Якщо Ви бачите , що не світить ліхтар вуличного освітлення, впало дерево, не прибране сміття та інші проблеми, якими займається безпосередньо комунальне підприємство «Виробниче управління комунального господарства», обов’язково зателефонуйте та повідомте про негаразди на гарячу лінію. Кожен сигнал буде взято до уваги.

Номер телефону гарячої лінії можна побачити в кожному рахунку за вивіз ТПВ, на сайті підприємства –  http://unenizh.org.ua, на сайті Ніжинської міської ради – http://www.nizhynrada.gov.ua та на офіційній сторінці КП «ВУКГ» в соціальній мережі Фейсбук – https://www.facebook.com/vukgkp.

Тільки разом з Вами та спільними зусиллями ми зробимо наш рідний Ніжин кращим, чистішим, красивим та максимально комфортним для життя.

БАНЕР HOT LINE